četrtek, 12. april 2012

Srajčka na moški čestitki

Moške čestitke so vedno izziv za vsako ustvarjalko. Kako jo narediti, da ne bo preveč podobna ženski čestitki? Če imamo za obdarovanca nekoga, ki ima kakšen hobi, specifičen poklic, je dobiti idejo lažje. Lahko si sprintamo kakšno digi štampiljko, pobravamo, okrasimo in to je to. V tem primeru pa nisem nikakor našla primernega motiva, digi štampiljke. Iskala sem bager in na njem bagerista, pa nisem našla nič več kot Mojstra Miha. Če ima kdo kakšno tako štempiljko, se priporočam :) Potem pa sem se odločila, da preizkusim narediti srajčko. Postopek sem našla na youtubu
Ker nisem imela potiskanega papirja primerne debeline, sem naredila kar enobarvno srajčko. Dodala sem ji satenast trak, nanj nalepila biserčke (gumbe), ovratnik pa sem posula z bleščicami (lepilo z bleščicam). Srajčke so res enostavne za izdelavo, več kot primerne za moško čestitko, ko nimamo štempiljke ali nobene prave ideje ;)

Papir


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala!