sreda, 6. junij 2012

Oranžna objava

Tale objava bo v stilu oranžne barve, ki je osnova nastalih dveh čestitk. Prva čestitka s strašilom mi ni preveč uspela. Tistih balonov v ozadju je preveč, pa še neenakomerno so odtisnjeni. Še bo potrebno vaje.


 

Pri spodnji čestitki pa sem se delanju odtiskov kar izognila. Postavitev sem zasledila nekje na spletu, vendar je ne najdem več :). Poigrala sem se še z rožico, ki je narejena iz osmih izštancanih cvetkov. Ker je na čestitki motiv ptice, ki je tema tokratnega izziva Craftalnice, sem se odločila, da se prvič tudi prijavim.




5 komentarjev:

  1. Obe sta lepi. Pri prvi so balončki čisto v redu. naredijo takšno teksturno ozadje. Zelo zanimiva rožica. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobrodošla :).
    Obe voščilnici sta zelo luštni.

    Prosim, izklopi preverjanje z besedo.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, Janja :)

      Upam, da sem prav odkljukala :) Bo v redu?

      Izbriši
  3. Všeč všeč! ;)
    by Isa

    OdgovoriIzbriši

Hvala!