četrtek, 18. oktober 2012

Rdeča čestitka

Še ena v seriji okroglih šestdesetletnikov. Na zalogi nisem imela nobenega primernega papirja, zato sem bel šeleshamer samo malce potapkala z rdečo blazinico. Se mi zdi, da se kar dobro izpade. Imela sem sicer nekaj težav z blaznico, ki je pač neka cheep varianta. Bo pomoje res treba kakšne osnovne barve Distress blazinic nabavit ... Takoj, ko si bo moja brezposelna denarnica to lahko privoščila :)



Pa lep sončni pozdravček! Izkoristite tople in sončne dneve.

3 komentarji:

  1. Ja poznam brezposelno denarnico :)))) Sem tudi sama na istem. Drugače pa se mi zdi da ti je zelo lepo uspelo. LP

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdravljena, čestitka ti je zelo lepo uspela, velikokrat se da tudi s cheep variantami lepo speljati marsikateri projekt. Tudi sama se ga poslužujem. LP:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super izvedba in končni izdelek zelo všečen :-))

    OdgovoriIzbriši

Hvala!