nedelja, 5. februar 2012

Čestitka za mamico

Včeraj objavljena čestitka je bila namenjena moji mami, ki v teh dneh praznuje rojstni dan. Ker sem bila včeraj res še precej bolana, sem zares mislila, da mi ne bo uspelo narediti nobene nadomestne. A danes se je dan začel lepše in predvsem bolj zdravo. Zato je za zaprtimi vrati nastajala tale čestitka, ki pa je resnično izdelana samo zanjo. Še dobre misli ji zapišem, dodam uhančke in zapestnico (ki ju moram še kupiti) in mala pozornost bo popolna.

Mimogrede, čestitka je nastajala s pomočjo novega rezalnika za papir :) Res je vsestranski in zelo uporaben. Reže ravno, vijugasto in pikasto. Vse kar je bilo odrezanega na spodnji čestiti je bilo zrezano prav s pomočjo tega super rezalnika, ki pa mi ga je kupil moj ati :)


1 komentar:

  1. Super Starši! :)

    Čestitaj mamici še v najinem imenu... In še trikrat toliko kvalitetnih let ;)

    OdgovoriIzbriši

Hvala!