ponedeljek, 20. februar 2012

Preizkus akvarelnih barvic #1

Čeprav na Valentinovo ne dava veliko ne jaz, ne moja sorodna dušica, me je letos valentiček vseeno obdaroval. :) Prinesel mi je akvarelne barvice, nad katerimi sem seveda navdušena. Potrebnega bo še veliko treninga, a prvi izdelki, narejeni z akvarelnimi barvicami so mi nadvse všeč. Nastali sta dve čestitki. Prva je namenjena novorojenčku. Naneslo je na modro barvo ... se pravi bo za fantka. Za katerega fantka še ne vem, zato puščam prazen prostor za ime.

Papir in motiv sem našla na spletu.


Druga čestitka pa prav tako še nima lastnika, zato je prostor za ime, ali preprosto napis "vse najboljše" še prazen. Motiv  je pobarvan z akvarelnimi barvicami, dodanih je nekaj rožic prilepljenih s 3D nalepkami in pentljica narejena s pomočjo vilic.


4 komentarji:

  1. A to si natisnila sliko in jo pobarvala? Te barvice zgledajo take...soft in čist hude za barvat!! Noro!

    Pričakujem tečaj izdelovanje čestitk v prihodnosti! ;)

    Lepe čestitke, res*

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja. Sprintaš, pobarvaš z barvicami, potem greš pa čez še s čopičem in potem se takole zlije. Superca ne?

    OdgovoriIzbriši
  3. Super, zelo mi je všeč ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. končno mi je uspelo pogledati vse tvoje umetnine!! nad vsemi sem NAVDUŠENA sploh nad tistimi, ki imajo motiv angelčka in pa nad škatlami :D uspešno delo še naprej :)))

    OdgovoriIzbriši

Hvala!