četrtek, 8. marec 2012

Cvetlični lončki

Tele voščilnice, bi bile primerne tudi za današnji dan žena. Sama pa sem jih izdelala za materinski dan. Cvetlični lonček poln pisanih rožic bo zagotovo polepšal dan vsem mamicam.

Prvo čestitko sem naredila po navodilu iz youtuba, ostale pa so šle brez pomoči, saj je izdelava zelo preprosta. 

Uporabila sem papir iz spleta, štancane rožice v dveh barvah, ki sem jih zlepila skupaj, v sredino sem pa dodala mini svetleči krogec. Prilepila sem jih s 3D blazinico. Rob lončka sem odrezala z vijugastnim rezalnikom. Trak s pentljico cvetlični lonček drži skupaj. Spodaj pa še nekaj svetlečega materiala v različnih barvah. Za prvo tako voščilnico sem s končnim izidom kar zadovoljna.


Sedaj pa še dve, ki sta nastali prav danes. Isti postopek, papir je najden na isti spletni strani kot pri prejšnjem lončku. Dodanega je le malce več darilnega traku (iz hoferja), nalepke črke in velike svetleče rožice, prilepljene s 3D blazinicami. 



Pri zadnji pa sem se odločila za enobarvne dvojne cvetove. Deluje bolj umirjeno, manj načičkano. Dodala sem še nekaj deteljic in večjo pentljico. Na lončku odtisnjena rožica pa je iz nekega kompleta iz Kika. Nalepka je na neki foliji, ki jo prilepiš na željeno mesto, podrgneš s priloženo paličico in odtisek se prilepi na papir.


Takole pa izgleda vsebina lončka, kjer je prostor za voščilo.

  Lep dan oziroma večer vam želim.

1 komentar:

  1. Komaj čakam, da jih dobim. Zgledajo BOŽANSKE! Me kar mika, da jih vse obdržim, ne pa pošljem po pošti ;)

    OdgovoriIzbriši

Hvala!