sreda, 21. marec 2012

Ljubezen

Kljub temu, da je Valentinovo že zdavnaj mimo, Gregorjevo pa tudi, je ljubezen še vedno v zraku. In tako je prav! Tale čestitka je bila narejena na gospodično, oziroma njenega partnerja, s katerim v maju praznujeta prvo obletnico. Ljubezenska čestitka seveda ne more biti popolna brez srčkov. Zato jih je tu veliko. Z rdečo barvo sem poudarilo svežo ljubezen, z modro pa resno, pristno zaupanje, spoštovanje ... Skratka, da ne gre samo za preprosto zatrapanost.

Papir sem našla tule. Nalepke srčki pa so bili kupljeni v Avstrji (Villach), kjer sem jih dobila mnogo ceneje kot pa pri nas. Ravno včeraj sem gledala enak komplet, ki je bil pri nas 2,9€ dražji kot v Avstriji.


Znotraj sem z nalepkami dodala tudi datum obletnice. Ker je to prva obletnica, se mi je to zdelo smiselno pa še prikupno (če bi slučajno kdaj kdo od njiju pozabil na datum:)).


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala!