sreda, 25. januar 2012

Number One

Bil je že čas, da si ustvarim en prostor, kjer bodo zbrana vsa moja dela, ki mi zapolnijo prosti čas. Do sedaj je bila to mapa na računalniku, kjer sem občasno pogledala kaj sem že ustvarila. Pa vendar tega ni videl nihče, razen mene. Potem sem prišla na idejo, da bi vse skupaj objavila na FB strani. Vse lepo in prav, ampak to so potem videli samo moji znanci in prijatelji. Sedaj pa bi rada moje izdelke predstavila širši publiki. Blog se mi je zdel idealna rešitev. In tako sem pristala tu.

V tem blogu bodo predstavljena moja dela, pa tudi dela drugih ustvarjalcev, ki me navdušujejo s svojo izvirnostjo in talentom.

Vabljeni k branju, komentiranju, pripombam in pohvalam, predlaganju idej... Skratka, povejte! :)


1 komentar:

  1. Vabljeni k ustvarjanju... in k nakupu teh čudovitih izdelkov!

    Vse tvoje stvari so zelo primerne za darila, valentinovo, praznike in druge priložnosti :))

    P.S.: Pozabila si dodati še okvirje za slike ;)

    OdgovoriIzbriši

Hvala!