četrtek, 26. januar 2012

Novoletne voščilnice 2011

Že nekaj let vsako leto, ko pride tisti čarobni čas, sama izdelujem voščilnice. Voščilo, ki ga prejemnik dobi po navadni, klasični pošti, mi je pristnejše in veliko lepše. Mogoče marsikomu to ne pomeni veliko, a zase lahko rečem, da sem voščila preko poštarja veliko bolj vesela kot pa poslanega smsa ali e-maila. Še večje veselje pa mi naredi ročno izdelana voščilnica (otroška, vaša lastna, ali pa kupljena).

Spodaj je pripetih nekaj mojih letošnjih cvetk. Nekatere ideje so lastne, druge pa "ukradene" in malce prirejene. V prihodnje bo ob takih slikah tudi avtor izvorne ideje. Tokrat pa resnično ne vem čigave so katere ideje.





1 komentar:

  1. Všeč mi je, zelo! :)
    In tudi jaz se pisem neskončno razveselim :P

    OdgovoriIzbriši

Hvala!