četrtek, 26. januar 2012

Stekleni podstavki za svečke

Ker je bila tema prejšnje objave svečke, bo tokrat tema podstavki za svečke. Zopet sem nabavljala v Kiku :) Prvotno so bili tole navadni stekleni podstavki. Po obdelavi pa so postali podstavki za svečke. Obdelani so s servietno tehniko. Najprej je nanešen motiv, potem pa še rižev papir. Najraje delam z belim, saj motiv tako pride še najbolj do izraza.




Takole pa so na koncu izgledala novoletna darilca. Vse skupaj je zavito v celofan in zavezano z zlatim trakom.
Ker sem kasneje dobila naročilo še za podstavke za skodelice, sem motiv prilagodila. Upam, da uporabnicam dobro služijo. Ker je motiv na spodnji strani, se v primeru politja še vedno lahko z vlažno krpo pobriše nastala packarija.


2 komentarja:

  1. Prejemniki darila so ga bili ZELO veseli!!! Ne samo da je ročno unikatno delo, ampak so tudi svečke s postavki izjemnooo lepe!

    Sicer pa sem že imela povpraševanje za podstavke :P tako da če boš še kje našla podstavke, jih le kupi!

    OdgovoriIzbriši
  2. Podstavke se da narediti tudi iz drugih materialov. CD-ji, klasični reklamni podstavki, ki se lahko predelajo ipd. Tako, da če si želijo še kakšnega, ali pa kar kompletek za dopoldansko kofetkanje ali popoldanske čajanke, mi sporoči.

    OdgovoriIzbriši

Hvala!